FOTOS DE LA LLUNA

Fantàstic!!
El conco de na Míriam Riudavets té un potent telescopi amb el qual pot "visitar" molts indrets de l'univers. Na Míriam ha volgut regalar-nos unes imatges acompanyades d'aquest text:
"Ger, saps que et vaig dir que aniria  a veure les estrelles amb un telescopi a cas meu conco?
Aquí t'enviï lo que vaig veure, és molt guai!: sa lluna amb els cràters ... semblava impossible  veure açò, no m'ho creia!
Hi ha fotos d' allà on va trepitjar es primer home que va anar a la lluna – MAR DE LA TRANQUIL·LITAT – i d´es cràter que va fer un meteorit.   També t'enviï  2 fotos meves mirant pel  telescopi.
Vaig xalar molt, un altre dia ho tornarem a veure i més coses que m'ha d'ensenyar. El meu conco José és un expert, li encanta açò!.
Ahh!!! també vaig veure Júpiter amb 3 llunes però... en té 63, ¡¡toma ya!!"





3 Response to FOTOS DE LA LLUNA

30.11.09

Unes fotos fantàstiques, Miriam!!
Rosa
La Mola, mola.

miriam riudavets gomila.
3.12.09

Rosa, soc na Miriam, estic contenta que visitis el nostra blog i contenta de que t'hagin agradat les fotos, vosaltres també teniu un blog molt guay, sobretot els menjars, adeu i esper que ma tornis escriure.

Nuria 5ºA
10.12.09

Hola Miriam soc na Nuria man agradad les fotos ojala sa procsima vegada em puguis convidar
Firmat:NURIA