ENS AGRADA EL FEBRER

Hi ha persones que saben expressar meravellosament el que molts només sabem  intuir. És el cas d'Isabel Barriel , que amb aquest poema ens fa adonar de les virtuds del mes de febrer:



És el mes dels dies rendables,
és el mes de les llums especials,
és el mes dels espàrrecs als marges,
és el mes de cremar els sarments dels ceps.

A mi m'agrada febrer,
antesala de la primavera
que ens duu als fruiters poncelles
i noves verdors sota el blanc del desgel.

A mi m'agrada febrer
que ens promet jornades de festa,
ens porta en safata balls de carnaval
i alleugera l'abillament de l'hivern.

A mi m'agrada febrer,
que anuncia albades sonades
de vacances de pasqua i de rams
amb vetllades entranyables pel març.

A mi m'agrada febrer,
que a poc a poc foragita el fred,
i ens convida a obrir les finestres
perquè entri a casa el vent juganer...

A mi m'agrada febrer,
translúcid com un caramel,
serè i cabal i àgil i genial,
el que ens catapulta a viure
totes les meravelles joioses de l'any.

No Response to "ENS AGRADA EL FEBRER"