GLOGSTER DE DON QUIJOTE

Aquest fantàstic pòster digital recull diferents activitats sobre Don Quijote.




Font: AulaTic

10 Response to GLOGSTER DE DON QUIJOTE

Raúl ll
26.4.12

es molt divertida Ger i sobretot de pensar

Anònim
26.4.12

m'esta agradant molt aquestes activitats

roger

Marc
26.4.12

Hola ger soc en marc i et volia dir que mola molt

Paula 5èA
26.4.12

A jo m'agrada molt es glogster de en Don quijote Gracies GER!!!

MOLTES BESADES!!!

Anònim
26.4.12

Hola ger, soc na Marta López m'agraden molt es jocs i sobretot sa canço es molt ivertida!! :)

Anònim
26.4.12

hola ger soc na Clara i aquesta actividat de DON QUIJOTE es super xula
esper que vejis es meu comentari
a i ara me toca esoltar la canso
adeu

Anònim
26.4.12

M'encanta el blogster del Don Quijote. Gracies Ger. Rubén

roger
26.4.12

la canço m'encanta

joan 5è A
26.4.12

ger el glogster de don quijote m'agradat molt

Alba Real Pons
28.4.12

jopelines Ger k diveeeeeeeeeeeeeeeeeer
me encanta sa canso sancho quijotee