BETLEMS

El costum de fer betlems va començar a Itàlia i d'allà es va estendre per tota Europa. A Espanya es van començar a fer betlems el segle XV. Independentment del significat religiós, s'ha convertit en un dels símbols de Nadal.
Us heu demanat mai com són els Betlems d'arreu del món?

A la pàgina http://belenario.com/, hi podeu navegar utilitzant les tecnologies de geolocalització i ens mostren tots els betlems registrats en un mapa del món.

Quan faceu clic damunt un betlem, apareixerà la informació de l'autor i un enllaç a les seva galeria de fotos.

2 Response to BETLEMS

3.1.08

Hola Ger, està be això dels pessebres. L'has fet tu, el mapa? A Catalunya n'hi ha molta tradició. T'adjunto una adreça http://www.pessebrescat.org/cat/exposicions.html
per si et pot fer servei. Jo fa dies que intento penjar els de casa al blog, però no hi ha manera.
Rosa

3.1.08

Hola Rosa, Bon Any!
El mapa el vaig trobar fet, i com que em va agradar, el vaig enllaçar.
He visitat la web que m'adjuntes i m'ha agradat molt. No sabia que a Catalunya hi hagués tanta tradició.
Sempre aprenem coses noves!