VISITA VIRTUAL A MENORCA

Els diccionaris audiovisuals són unes eines pràctiques i agradables de consultar.
Aquí teniu una guia del paisatge de Menorca, feta per Miquel Mas Vidal.

9 Response to VISITA VIRTUAL A MENORCA

16.2.09

Molt "guapo"!! ja ens explicareu com ho heu fet!!
AH! quin canvi de blog!!
Rosa

16.2.09

Quina sorpresa amb el "nou" blog. T'ha quedat molt xulu :-)
àngels

17.2.09

Gràcies a les dues! Necessitava un canvi!

18.2.09

Hola,
Ens ha agradat molt el vostre diccionari en fotos.
Menorca és molt diferent que aqui a Olesa de Bonesvalls.
Ens agradaria molt veure Menorca en directe.
Àngel i Mercè
LA MOLA

18.2.09

Hola Ger! Sóc na Bianca. M' han agradat els canvis que has fet al blog i aquestes fotos de tota Menorca!!!

18.2.09

Hola Ger!! M'han agradat molt els canvis del blog i les fotos de Menorca.
Bianca

10.3.09

Hola, som en Miquel, he vist el diccionari audiovisual. Estic molt content que l'hageu penjat ja que el vaig fer l'any passat juntament amb els meus alumnes de 3r de Verge del Carme. Ara som a Sa Graduada i també hem fet un blog i us hem afegit al nostre blog! Per cert, no som Olivber, som Vidal, però no passar res. Una salutació.

11.3.09

Hola Miquel!
Ja he canviat Oliver per Vidal. Per cert, m'has de donar l'adreça del teu blog.
Fins prest!

11.3.09

La nostra adreça és http://2nciclesagraduada.blogspot.com/. Ara ens iniciam tant ells com jo amb açò dels blogs, però ho trobam una idea molt interessant. El que hem fet és visitar altres blogs amb els alumnes i agafar idees, el vostre blog els hi va agradar molt. Fins una altra!