BONES VIBRACIONS

A tutoria vam mirar aquest vídeo i ens va fer pensar bastant.


Aquí us deixam alguns dels nostres comentaris:
Xavier: "M'ha agradat, perquè en un principi, fa gràcia, però després m'ha fet pensar que l'home gran és l'únic que ho fa bé, és l'únic intel·ligent".
Míriam Chayeb: "M'ha fet riure i també m'ha fet pensar.  Els de la finestra miraven, però no feien res per ajudar. Haurien d'haver fet alguna cosa".
Berta: "M'ha semblat molt real, perquè molta gent mira com els de la finestra, enlloc d'ajudar".
Míriam Riudavets: "M'ha agradat que l'home gran s'esforcés per posar la barrera i m'ha fet gràcia quan l'ocell cau, però pens que quan veiem coses així, hem d'ajudar".
Bep: "M'ha agradat perquè m'ha fet pensar. Jo crec que els homes de la finestra només s'interessen pel que passarà i el que ha de posar la solució és un senyor gran.  A més, tots els de l'edifici segueixen com si res..."
Núria Sintes: "M'ha fet pensar que hem d'ajudar a la gent, encara que no els coneguem o encara que ens faci gràcia.  Hem d'ajudar!

No Response to "BONES VIBRACIONS"