PREMI-JOC

Avui he rebut l'agradable sorpresa de saber que el blog Racons de Colors ens atorga el premi "Arte y pico". Agraesc moltíssim que hagin pensat en la nostra bitàcola, sobretot perquè les autores de RACONS, són pioneres de la blogosfera educativa a Menorca.
Hi ha moltíssims blocs que es mereixen el reconeixement d'aquest premi, però m'agradaria concedir-lo a autors d'altres blocs que, sense conèixer-nos personalment, la xarxa ens ha unit...



El premi "Arte y Pico" Aquest premi ha estat creat per Eseya. Les regles del premi són les següents: - Has de triar a 5 blocs que consideris siguin mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aporti a la comunitat bloguera, sense importar el seu idioma. - Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc perquè tots ho visitin. - Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que ho ha premiat. - Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Art i pic perquè tots sàpiguen l'origen d'aquest premi. - Exhibir aquestes regles.

4 Response to PREMI-JOC

17.2.08

Eeiii!! des del FORA d'HORES i des d'Olesa de Bonesvalls, gràcies mil!!!
I felicitats als RACONS.
Ara que ens "coneixem" esperem fer molta feina plegats!
Una abraçada molt forta als CIBER i a Menorca!
Rosa

17.2.08

Gràcies, Ger!

No sóc molt amant d'aquests premis i distincions virals, però m'ha semblat que era fer-te un lleig no continuar-lo i he atorgat les meves distincions des del Raons que rimen, el meu blog personal.

Una abraçada ben cordial des de Vallromanes, al Vallès Oriental.

Víctor Pàmies
[Raons que rimen]

19.2.08

hola Ger:

La poesia es molt bonica d'on tas tret el llibre de les poesies??? Es que la meva mare vol comprarne un jeje jins aviat...

7.3.08

Moltes gràcies Ger!

I amb el teu permís "pescaré" algunes coses que he trobat al teu bloc que m'agraden. Un plaer haver-te trobat.

Una abraçada